Select Page

Predmeti na FGG

Programiranje - B - GIG - UNI

Letnik izvajanja: 3. letnik
Študijski program: B - Geodezija in geoinformatika (UN)
Izvajalci: nosilec in izvajalec: doc. dr. Matevž Dolenc
ECTS 4 kreditne točke
Vsebina predmeta:

Pregled vsebine predmeta, izrazoslovje in izbrana literatura, Kaj je programiranje in zakaj programiramo, Programiranje brez računalnika, Programski jeziki, Uvod v algoritme, Programski jezik Python, Spremenljivke – tipi podatkov, pretvorbe
Branje in pisanje podatkov – besedilne datoteke, XML, podatkovne baze, Odločitve in zanke – if, for, while Funkcije in podprogrami, Odpravljanje napak, Zasnova kompleksnih rešitev, Spremljanje verzij in skupinski razvoj, Osnove GitHuba
R in statistične analize, Avtomatizacija postopkov – QGIS/ArcGIS

Vaje
Razvoj programa za reševanje izbranega geodetskega inženirskega problema. Zasnova algoritmov, programiranje, testiranje, objava, prikaz delovanja.

Namen predmeta:

Cilji:


Poglobljeno znanje izbranega programskega jezika.

Samostojna zasnova in implementacija inženirskih programov za različne naprave.

Osnovno znanje različnih metod in orodij razvoja programske opreme.


Literatura:

Stellman, A., Greene, J. 2015. Learning Agile, O'reilly Media.
Lutz, M. 2013. Learning Python, O'Reilly Media.
Python Software Foundation. 2014. Python Documentation. https://docs.python.org/3/
Mueller, John. Beginning Programming with Python for Dummies. John Wiley & Sons, 2014.
Graser, A. Learning QGIS. 2014. Birmingham: Packt Publishing.
Lawhead, J. 2015. QGIS Python Programming Cookbook. Birmingham: Packt Publishing.

Skip to content

Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovolite piškotke", da vam omogočijo najboljšo možno izkušnjo brskanja. Če še naprej uporabljate to spletno mesto, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov, ali če spodaj kliknete "Sprejmi", se s tem strinjate.

Zapri