Select Page

Predmeti na FGG

Računalništvo in informatika - B - UNI GR

Letnik izvajanja: 1. letnik
Študijski program: B - Gradbeništvo (UN)
Izvajalci: nosilec in izvajalec: izr. prof. dr. Matevž Dolenc
asistent: doc. dr. Jaka Dujc
ECTS 4 kreditne točke
Vsebina predmeta:

Osnove računalništva – razvoj računalništva, delovanje računalnikov, pravni in sociološki vidiki računalništva in informatike. Operacijski sistemi – pregled in delovanje operacijskih sistemov, virtualizacija. Uporabniški programi – pregled računalniških programov (splošni programi, programi v inženirstvu ...). Izdelava dokumentov – dokumentni standardi, osnovni koncepti, priprava daljših/zahtevnejših dokumentov, računanje s preglednicami – osnovni koncepti. Tabelarično računanje, uvoz podatkov, izdelava grafov, makro ukazi ... Podatkovni standardi - pregled podatkovnih standardov, sistemi za kodiranje znakov, uvod v XML ... Sodobni informacijski sistemi v inženirstvu (računalništvo v oblaku, računska okolja, ...). Programski jeziki. Osnove programiranja – osnove razvoja preprostih inženirskih programov. Osnove grafičnih uporabniških vmesnikov. Izdelava in uporaba spletnih servisov.

Namen predmeta:

Cilji predmeta zajemajo:

- izboljšati splošno računalniško pismenost,

- spoznati sodobne namenske programe in

- informacijsko-komunikacijske tehnologije v gradbeništvu ter spoznati osnove programiranja.

Pridobljene kompetence vključujejo:

- samostojno uporabo različnih namenskih programov (urejevalnik besedil, preglednice, program za predstavitve)

- sposobnost kritičnega odločanja o različnih informacijsko-komunikacijskih tehnologijah

- samostojno reševanje inženirskih nalog s pomočjo računalnika

- samostojen razvoj enostavnih inženirskih programov
Literatura:



Rogers Y., Sharp H., Preece J. 2011. Interaction Design: Beyond Human-Computer Interaction, John Wiley & Sons.


Hughes J.F., van Dam A., McGuire M., Sklar D.F., Foley J.D., Feiner S.K., Akeley K. 2013. Computer Graphics: Principles and Practice, Addison-Wesley Professional.


Hunt A. and Thomas D. 1999. The Pragmatic Programmer: From Journeyman to Master, Addison Wesley. Frederick P. Brooks Jr. 1995. The Mythical Man Month and Other Essays on Software Engineering, Addison Wesley.

Opisi predavanj, spletni viri. Dostopno na: http://matevzdolenc.com/gr-uni-ri.    


Skip to content

Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovolite piškotke", da vam omogočijo najboljšo možno izkušnjo brskanja. Če še naprej uporabljate to spletno mesto, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov, ali če spodaj kliknete "Sprejmi", se s tem strinjate.

Zapri