Select Page

Predmeti na FGG

Študentsko tutorstvo - skupni izbirni predmet

Letnik izvajanja: izven programa
Študijski program: B - Gradbeništvo (UN)
Izvajalci: nosilec in izvajalec: doc. dr. Dušan Petrovič
ECTS 4 kreditne točke
Vsebina predmeta:

1. Srečanje tutorskega zbora

2. Izobraževalni seminar za tutorje

študente

3. Individualno in skupinsko delo tutorjev

študentov

4. Semestrsko poročanje tutorju učitelju o

naravi dela, izzivih in predlogih za

izboljšanje sistema

Študenti tutorji delujejo na naslednjih

področjih: uvajalno tutorstvo, predmetno

tutorstvo, tutorstvo za študente s posebnimi

potrebami, tutorstvo za študente na

mednarodni izmenjavi, tutorstvo za tuje

študente.
Namen predmeta:

Cilj predmeta je študentom tutorjem zagotoviti

informacije in utrditi njihove kompetence za:

·         izvajanje informacijsko-karierne in psihosocialne podpore študentom med

študijem,

·         povečanje prehodnosti študentov v višji

letnik,

·         svetovanje študentom pri oblikovanju

izbirnega dela predmetnika,

·         organizacijo in nudenje pomoči pri študiju

posameznih predmetov oz. pri obvezni

praksi,

·         spodbujanje študentov k udeležbi pri

obštudijskih aktivnosti in

·         skrb za boljšo socialno vključenost tujih

študentov, študentov s posebnimi potrebami in študentov s posebnim statusom.
Literatura:

Zakon, Statut in drugi dokumenti UL in članic:

- Zakon o visokem šolstvu (Ur. l. RS št. 67/93, 99/99, 64/01, 100/03 in 63/04, prečiščeno besedilo 100/04).

- Statut Univerze v Ljubljani, sprejet 21. 12. 2004.

- Tutorski sistem UL, sprejet 24. 4. 2007.

- Interni akti članic UL, ki urejajo tutorstvo.

Splošna gradiva:

- Priročnik UL za študentsko tutorstvo

- Navodila za uporabo informacijskega sistema za podporo študentskega tutorstva

 

Strokovna gradiva

- Brajša, P. (1993). Pedagoška komunikologija. Ljubljana: Glotta Nova.

- Blažič, M. (2002). Razsežnosti komunikacije. Novo Mesto: Visoka šola za upravljanje in poslovanje Novo Mesto.

- Pečjak, S., Košir, K. (2002). Samoregulacijske spretnosti in učinkovito učenje. V: Poglavja iz pedagoške psihologije. Ljubljana: Oddelke za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.

- Požarnik, B.M., Magajna, L., Peklaj, C. (1995). Izziv raznolikosti. Nova Gorica: Educa.

- Selič, P. (1999).  Psihologija bolezni našega časa. Ljubljana : Znanstveno in publicistično središče.
Skip to content

Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovolite piškotke", da vam omogočijo najboljšo možno izkušnjo brskanja. Če še naprej uporabljate to spletno mesto, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov, ali če spodaj kliknete "Sprejmi", se s tem strinjate.

Zapri