Študentsko tutorstvo - skupni izbirni predmet
Letnik izvajanja: | izven programa |
Študijski program: | B - Gradbeništvo (UN) |
Izvajalci: | nosilec in izvajalec: doc. dr. Dušan Petrovič |
ECTS | 4 kreditne točke |
Vsebina predmeta: |
1. Srečanje tutorskega zbora 2. Izobraževalni seminar za tutorje študente 3. Individualno in skupinsko delo tutorjev študentov 4. Semestrsko poročanje tutorju učitelju o naravi dela, izzivih in predlogih za izboljšanje sistema Študenti tutorji delujejo na naslednjih področjih: uvajalno tutorstvo, predmetno tutorstvo, tutorstvo za študente s posebnimi potrebami, tutorstvo za študente na mednarodni izmenjavi, tutorstvo za tuje študente. |
Namen predmeta: |
Cilj predmeta je študentom tutorjem zagotoviti informacije in utrditi njihove kompetence za: · izvajanje informacijsko-karierne in psihosocialne podpore študentom med študijem, · povečanje prehodnosti študentov v višji letnik, · svetovanje študentom pri oblikovanju izbirnega dela predmetnika, · organizacijo in nudenje pomoči pri študiju posameznih predmetov oz. pri obvezni praksi, · spodbujanje študentov k udeležbi pri obštudijskih aktivnosti in · skrb za boljšo socialno vključenost tujih študentov, študentov s posebnimi potrebami in študentov s posebnim statusom. |
Literatura: |
Zakon, Statut in drugi dokumenti UL in članic: - Zakon o visokem šolstvu (Ur. l. RS št. 67/93, 99/99, 64/01, 100/03 in 63/04, prečiščeno besedilo 100/04). - Statut Univerze v Ljubljani, sprejet 21. 12. 2004. - Tutorski sistem UL, sprejet 24. 4. 2007. - Interni akti članic UL, ki urejajo tutorstvo. Splošna gradiva: - Priročnik UL za študentsko tutorstvo - Navodila za uporabo informacijskega sistema za podporo študentskega tutorstva
Strokovna gradiva - Brajša, P. (1993). Pedagoška komunikologija. Ljubljana: Glotta Nova. - Blažič, M. (2002). Razsežnosti komunikacije. Novo Mesto: Visoka šola za upravljanje in poslovanje Novo Mesto. - Pečjak, S., Košir, K. (2002). Samoregulacijske spretnosti in učinkovito učenje. V: Poglavja iz pedagoške psihologije. Ljubljana: Oddelke za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. - Požarnik, B.M., Magajna, L., Peklaj, C. (1995). Izziv raznolikosti. Nova Gorica: Educa. - Selič, P. (1999). Psihologija bolezni našega časa. Ljubljana : Znanstveno in publicistično središče. |