Select Page

Predmeti na FGG

Programiranje - B - GIG - UNI

Letnik izvajanja: 3. letnik
Študijski program: B - Geodezija in geoinformatika (UN)
Izvajalci: nosilec in izvajalec: izr. prof. dr. Matevž Dolenc
ECTS 4 kreditne točke
Vsebina predmeta:



Pregled vsebine predmeta, izrazoslovje in izbrana literatura,

kaj je programiranje in zakaj programiramo,

programiranje brez računalnika,

programski jeziki,

uvod v algoritme,

programski jezik Python,

spremenljivke – tipi podatkov, pretvorbe,

branje in pisanje podatkov – besedilne datoteke, XML, podatkovne baze,

odločitve in zanke – if, for, while,

funkcije in podprogrami,

odpravljanje napak,

zasnova kompleksnih rešitev,

spremljanje verzij in skupinski razvoj,

osnove GitHuba,

R in statistične analize in

avtomatizacija postopkov – QGIS/ArcGIS.


Vaje:

razvoj programa za reševanje izbranega geodetskega inženirskega problema. Zasnova algoritmov, programiranje, testiranje, objava, prikaz delovanja.


Namen predmeta:





Poglobljeno znanje izbranega programskega jezika.

Samostojna zasnova in implementacija inženirskih programov za različne naprave.

Osnovno znanje različnih metod in orodij razvoja programske opreme.



Literatura:

Graser, A. Learning QGIS. 2014. Birmingham: Packt Publishing.

Lawhead, J. 2015. QGIS Python Programming Cookbook. Birmingham: Packt Publishing

Lutz, M. 2013. Learning Python, O'Reilly Media.

Mueller, John. Beginning Programming with Python for Dummies. John Wiley & Sons, 2014.

Python Software Foundation. 2014. Python Documentation. https://docs.python.org/3/

Stellman, A., Greene, J. 2015. Learning Agile, O'reilly Media.
      

Skip to content

Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovolite piškotke", da vam omogočijo najboljšo možno izkušnjo brskanja. Če še naprej uporabljate to spletno mesto, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov, ali če spodaj kliknete "Sprejmi", se s tem strinjate.

Zapri