Select Page

Predmeti na FGG

Podjetništvo - skupni izbirni predmet (4 KT)

Letnik izvajanja: brez letnika
Študijski program: B - Gradbeništvo (UN)
Izvajalci: nosilec in izvajalec: doc. dr. Blaž Zupan
ECTS 4 kreditne točke
Vsebina predmeta:

V okviru predmeta se študentje spoznajo z naslednjimi vsebinami: pomen podjetništva; inovacije in podjetniške priložnosti; vloga podjetnika; pojavne oblike podjetništva (notranje podjetništvo, družinsko podjetništvo, tehnološko podjetništvo); priprava poslovnega načrta (panoga dejavnosti, podjetje, proizvodi in storitve; tržna raziskava in analiza; ekonomika poslovanja podjetja; načrt trženja; proizvodni in storitveni načrt; načrt razvoja; vodstvena skupina in kadri; terminski načrt; kritična tveganja in izzivi; finančni načrt; pridobivanje in upravljanje z viri).

Namen predmeta:

- Predmet je namenjen študentom, ki želijo osvojiti osnovne podjetniške pojme in podjetniške sposobnosti preko priprave poslovnega načrta z d.school pristopom (pristopom preko dizajnerskega načina razmišljanja).

- Dizajnersko razmišljanje predstavlja odmik od klasičnega ekonomskega reševanja problemov, s tem da spodbuja multidisciplinaren pristop pri reševanju problemov, spodbuja kulturo neprestanih inovacij in hitrega prototipiranja, spodbuja drugačnost mišljenja in išče sinergije med različnimi pogledi na reševanje problemov.

- Cilj predmeta je obvladati osnovne podjetniške pojme ter razumeti bistvo podjetniškega pristopa razviti sposobnost samostojnega odločanja in prevzemanja odgovornosti izdelati projekt poslovnega načrta za ustanovitev lastnega podjetja, za uvedbo novega proizvoda v obstoječem podjetju oz. razširitev poslovanja v lastnem družinskem podjetju.

 

Kompetence:

- Študent je sposoben izdelati poslovni načrt za ustanovitev lastnega podjetja
Literatura:

Antončič, B., Hisrich, R. D., Petrin, T., & Vahčič, A. 2002. Podjetništvo. Ljubljana, GV založba, 435. Nussbaum, B. 2004. The power of design. Business Week, 68-75.

Kelley, T., & Littman, J. 2005. The ten faces of innovation: Currency Doubleday.

Kelley, T., & Littman, J. 2001. The art of innovation: HarperCollinsBusiness.

Dodatna literatura glede na izbrani projekt.
Skip to content

Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovolite piškotke", da vam omogočijo najboljšo možno izkušnjo brskanja. Če še naprej uporabljate to spletno mesto, ne da bi spremenili nastavitve piškotkov, ali če spodaj kliknete "Sprejmi", se s tem strinjate.

Zapri