Predmeti na FGG

Projektno in izkustveno učenje 2

Letnik izvajanja: brez letnika
Študijski program: B II - Gradbeništvo
Izvajalci: asistent: izr. prof. dr. Andreja Istenič
ECTS 4 kreditne točke
Vsebina predmeta:

V splošnem se bo vsebina predmeta nanašala na spoznavanje vsebin in področij, ki jih učni načrti obveznih in izbirnih predmetov študijskih programov U FGG ne vsebujejo. Poleg tega bodo študentje pridobivali tudi znanja iz tako imenovanih mehkih veščin. Vsebine predmeta bodo prilagojene zahtevnosti drugostopenjskih študijskih programov in bodo vključevale:

- projektno delo v interdisciplinarnih skupinah,

- projektno vodenje,

- samostojno reševanje problemov iz prakse

- samostojno raziskovalno delo,

komuniciranje v projektni skupin,

- komuniciranje z različnimi deležniki ter javnostjo,

- samostojnost in odgovornost pri delu v skupini,

- organizacija dela in dogodkov,

- sodelovanje in pomoč pri delu šibkejših skupin.

Podrobna vsebina predmeta se bo prilagajala izbranim temam. Vsako leto sproti jo bodo določili izvajalci predmeta.

Namen predmeta:

Cilji predmeta so:

- osvojiti dodatna znanja in veščine, ki so po dokončanemu študiju potrebni za uspešno vključitev v delovno okolje

- osvojitev socialnih veščin

- oceniti svoje delo in napredek pri njem(samoevalvacija, samokritičnost)

Kompetence študentov po zaključenem obštudijskem programu so:

- poznavanje projektnega dela, sposobnost vključevanja v interdisciplinarne skupine ter poznavanje projektnega vodenja,

- sposobnost samostojnega prepoznavanja/oblikovanja problemov ter sposobnost samostojnega reševanja problemov iz prakse,

- komuniciranje v projektni skupini/na delovnem mestu,

- komuniciranje z različnimi deležniki ter javnostjo,

- samostojnost in odgovornost pri delu v skupini,

sposobnost organizacije dela in dogodkov, sposobnost samoevalvacije.

Literatura:

Temeljno literaturo za izvedbo predmeta določijo vsakokratni izvajalci predmeta, saj pričakujemo, da se bo izvedba predmeta vsako leto prilagajala izbrani temi ali celo več razpisanim temam.

The basic literature for the implementation of the course shall be defined by each course coordinator, since it is expected that the course contents will adapt each year to the selected theme or even several selected themes.