Vabimo vas na delavnico, na kateri se bomo ukvarjali z naslednjimi vprašanji:
· Kako naj ustvarimo študijski proces, ki motivira tako študente kot učitelje?
· Kako naj razvijamo pedagoške pristope, ki upoštevajo potrebe študentov, učiteljev in univerze kot organizacije?
· Kaj vse je možno, kadar študenti in zaposleni združimo moči v konstruktivnem dialogu?
· Kaj lahko že jutri naredim, da bo študijski proces bolj smiseln in navdihujoč za vse vpletene? Kako mi lahko pri tem pomagajo študenti? Kako voditi poživljajoč dialog s študenti kljub hierarhičnim preprekam?
· Kako se lahko skozi konkreten izziv naučimo ustvarjalne metodologije, ki je uporabna tako na sestankih, govorilnih urah, v mentorstvu – kot pri daljših procesih sprememb?
V celodnevni delavnici boste pridobili:
· poznavanje ključnih načel vodenja pozitivnih sprememb s svetovno uveljavljeno metodologijo Appreciative Inquiry (AI),
· izkušnjo procesa Apprecitiave Inquiry, apliciranega na relevantno temo (kakovost študijskih procesov ter motiviranost študentov),
· konkretne ideje, kako skupno s študenti razvijati kakovost univerze,
· konkretne ideje za izboljšave v vašem lastnem pedagoškem delu.
Delavnica bo v sredo, 22. aprila 2015, med 9. in 17. uro, na UL FGG (Jamova cesta 2, v prvem nadstropju, v predavalnici P-I/3).
Na delavnico vabimo:
· pedagoške in nepedagoške delavce,
· vodstvene delavce,
· študente vseh smeri in letnikov.
Način dela in pristop:
Delavnica je zasnovana dinamično in interaktivno; vsakdo bo povabljen k aktivnemu prispevanju izkušenj in idej. Plenarni del delavnice bo v angleščini (delo v majhnih skupinah pa bo potekalo v katerem koli jeziku, ki ga razumejo vsi v skupini).Delavnico bo vodila Mary Alice Arthur ob pomoči slovenske strokovne ekipe.
Prijava:
Prijavnica je na tej povezavi, rok za prijavo je 17. 4. 2015. Delavnica bo izvedena v okviru projekta Kakovost Univerza v Ljubljani (KUL).