Select Page

 
Vabimo vas na delavnico, na kateri se bomo ukvarjali z naslednjimi vprašanji:
·         Kako naj ustvarimo študijski proces, ki motivira tako študente kot učitelje?
·         Kako naj razvijamo pedagoške pristope, ki upoštevajo potrebe študentov, učiteljev in univerze kot organizacije?
·         Kaj vse je možno, kadar študenti in zaposleni združimo moči v konstruktivnem dialogu?
·         Kaj lahko že jutri naredim, da bo študijski proces bolj smiseln in navdihujoč za vse vpletene? Kako mi lahko pri tem pomagajo študenti? Kako voditi poživljajoč dialog s študenti kljub hierarhičnim preprekam?
·         Kako se lahko skozi konkreten izziv naučimo ustvarjalne metodologije, ki je uporabna tako na sestankih, govorilnih urah, v mentorstvu – kot pri daljših procesih sprememb?

V celodnevni delavnici boste pridobili:
·         poznavanje ključnih načel vodenja pozitivnih sprememb s svetovno uveljavljeno metodologijo Appreciative Inquiry (AI),
·         izkušnjo procesa Apprecitiave Inquiry, apliciranega na relevantno temo (kakovost študijskih procesov ter motiviranost študentov),
·         konkretne ideje, kako skupno s študenti razvijati kakovost univerze,
·         konkretne ideje za izboljšave v vašem lastnem pedagoškem delu.

Appreciative Inquiry (AI) je metodologija za odkrivanje, spodbujanje, ustvarjanje ter razvoj sprememb in izboljšav pri posameznikih, timih in organizacijah, ki so jo razvili v oddelku za organizacijsko vedenje na Weatherhead School of Management univerze Case Western Reserve, v ZDA. AI raziskuje vitalna jedra organizacije, identificira neizkoriščene potenciale ter širi območje možnega na nivoju posameznikov ter celote. Preko ustvarjanja konkretnih korakov za udejanjanje možnosti pospešuje razvoj. Uporabna je tako v osebnem kot poklicnem kontekstu; za večje in manjše iniciative sprememb (https://appreciativeinquiry.case.edu/intro/whatisai.cfm).
Delavnica bo v sredo, 22. aprila 2015, med 9. in 17. uro, na UL FGG (Jamova cesta 2, v prvem nadstropju, v predavalnici P-I/3).

Na delavnico vabimo:
·         pedagoške in nepedagoške delavce,
·         vodstvene delavce,
·         študente vseh smeri in letnikov.
Način dela in pristop:
Delavnica je zasnovana dinamično in interaktivno; vsakdo bo povabljen k aktivnemu prispevanju izkušenj in idej. Plenarni del delavnice bo v angleščini (delo v majhnih skupinah pa bo potekalo v katerem koli jeziku, ki ga razumejo vsi v skupini).Delavnico bo vodila Mary Alice Arthur ob pomoči slovenske strokovne ekipe.

Mary Alice Arthur ima več kot 20 let izkušenj vodenja skupinskih procesov izboljšav in je častna članica Mednarodne zveze moderatorjev (IAF). Metodologija Appreciative Inquiry prežema večino njenega dela; uspešna uporaba le-te pri  združitvi dveh novozelandskih telekomunikacijskih podjetij je dokumentirana v knjigi Wake Me Up When the Data is Over: How Organizations Use Stories to Drive Results (ur.: Lori Silverman). Je ena glavnih  razvijalk pristopov globalne mreže Art of Hosting Conversations That Matter, znotraj katere med drugim pomaga spreminjati izobraževalni sistem v Litvi z vključevanjem raznolikih deležnikov – predstavnikov ministrstva, šol in univerz, staršev ter mladih (več o Mary Alice Arthur na njeni spletni strani http://getsoaring.com/).
Prijava:
Prijavnica je na tej povezavi, rok za prijavo je 17. 4. 2015. Delavnica bo izvedena v okviru projekta Kakovost Univerza v Ljubljani (KUL).

Skip to content